Masz pytania?

Zadzwoń 787 098 654 lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

Jak wysłać próbki do AQLAB.PL?

 

Po potwierdzeniu przez Ciebie zamówienia, nasi pracownicy zamawiają dla Ciebie dostawę przesyłki z pojemnikami do poboru próbek wraz z odpowiednią przesyłką zwrotną (standardową 48h lub ekspresową 18h). Numer przesyłki zwrotnej otrzymasz na swój e-mail i będzie niezbędny aby zamówić przyjazd kuriera. Prosimy byś ustalił datę i godzinę przyjazdu kuriera zanim pobierzesz próbki do badań.

 

Jak zamówić przyjazd kuriera po próbki?

 

Przesyłki standardowe 48h (dla większości zestawów z wyłączeniem STUDNIE - KOMBI, STANDARD i MIKROBIOLOGIA, KOMUNALNE - KOMBI i MIKROBIOLOGIA):

Sprawdź numer przesyłki zwrotnej, który wysłaliśmy na Twój adres e-mail (list przewozowy znajdziesz w przesyłce). 

Wejdź na stronę: https://aqlab.pl/pl/Transport/ i wybierz opcję "PRZESYŁKA 48H" - zostaniesz przekierowany na stronę Dostawcy (DHL)

W polu "Posiadam nr przesyłki zwrotnej" wprowadź numer swojej przesyłki i ustal datę przyjazdu kuriera lub znajdź najbliższy ServicePoint (np. sklep Żabka), w którym będziesz mógł oddać przesyłkę.

 

Przesyłki ekspresowe 18h (dla zestawów STUDNIE - KOMBI, STANDARD i MIKROBIOLOGIA, KOMUNALNE - KOMBI i MIKROBIOLOGIA):

Sprawdź numer przesyłki zwrotnej, który wysłaliśmy na Twój adres e-mail (list przewozowy znajdziesz w przesyłce).

Wejdź na stronę: https://aqlab.pl/pl/Transport/ i wybierz opcję "PRZESYŁKA 18H" Zadzwoń na jeden z podanych numerów:

  • do konsultanta AQLAB.PL, który zamówi kuriera na wybrany przez Ciebie termin
  • bezpośrednio do Dostawcy (numer klienta 2426580)

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: kontakt@aqlab.pl lub telefonicznie: 787098654
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: kontakt@aqlab.pl lub telefonicznie: 787098654
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Ze względu na charakter oferowanych przez AQLAB.PL produktów, wszystkie przesyłki zawierające pojemniki na pobierane przez Ciebie próbki przesyłane są za pomocą firmy kurierskiej. 

 

 

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Ceny wszystkich oferowanych przez AQLAB.PL produktów (pakietów badań wody) zostały skalkulowane tak, abyś nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z wysyłką pojemników na badane próbki. Ponieważ razem z przesyłką otrzymujesz list przewozowy lub nr paczki zwrotnej, także nadanie pobranych próbek do AQLAB.PL nie jest związane z żadnymi dodatkowymi kosztami. 

 

 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

Sklep AQLAB.PL umożliwia płatności elektroniczne za pośrednictwem platformy płatniczej PayU.

 

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Dolna Wilda 126 , 61-492 Poznań, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty (usługi badań wody) możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 787098654.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 787098654.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wszystkie nasze przesyłki wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej, zatem w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 787098654.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl